W imieniu Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii zapraszamy do udziału w spotkaniu informacyjnym p.t. „Instrumenty wsparcia innowacji. Warunki finansowania. Dobre praktyki.”, które odbędzie sie 29 listopada 2016 r. we Wrocławiu.
W trakcie spotkania, przedsiębiorcy zostaną poinformowani o projektowych, kapitałowych oraz społecznościowych formach finansowania innowacji.
Termin: 29 listopada 2016, od godziny 9:30 (rejestracja).
Miejsce: Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, Wrocław, ul. Smoluchowskiego 48, bud. B-11, sala 21, II piętro.
W programie:
- Paweł Bochniarz, MIT Enterprise Forum Poland
„Jak uczynić swój projekt inwestowalnym?” - Oliver Gajda, European Crowdfunding Network
„Crowdfunding”, wystąpienie zostanie wygłoszone w języku angielskim - Jacek Adamski, LBA Lewiatan, doradca Zarządu Konfederacji Lewiatan
„Kapitał dla innowacji: jak rozmawiać z inwestorem kapitałowym” - Arkadiusz Lewicki, Dyrektor Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych przy ZBP
„Preferencyjne finansowanie dla przedsiębiorców w programach ramowych UE” - Justyna Wieczorkiewicz-Molendo, Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Funduszami Urząd Miejski we Wrocławiu
„Jak wspierać rozwój działalności B+R w małych i średnich firmach”
Finansowanie: Szkolenie realizowane jest przez Politechnikę Wrocławską Wrocławskie Centrum Transferu Technologii w ramach unijnego projektu „Enterprise Europe Network West Poland”.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz Ministerstwa Gospodarki. Szkolenie jest adresowane przede wszystkim do firm produkcyjno-usługowych zorientowanych na eksport.
Pytania i kontakt:
Marcin Jabłoński, tel. 71 320 4339, e-mail: m.jablonski(@)wctt.pl
Konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego – więcej informacji tutaj
Szczegółowa agenda poniżej