W imieniu Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii zapraszamy do udziału w spotkaniu informacyjnym p.t. „Instrumenty wsparcia innowacji. Warunki finansowania. Dobre praktyki.”, które odbędzie sie 29 listopada 2016 r. we Wrocławiu.

W trakcie spotkania, przedsiębiorcy zostaną poinformowani o projektowych, kapitałowych oraz społecznościowych formach finansowania innowacji.

Termin: 29 listopada 2016, od godziny 9:30 (rejestracja).
 Miejsce: Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, Wrocław, ul. Smoluchowskiego 48, bud. B-11, sala 21, II piętro.
 W programie:

  • Paweł Bochniarz, MIT Enterprise Forum Poland
    “Jak uczynić swój projekt inwestowalnym?”
  • Oliver Gajda, European Crowdfunding Network
    “Crowdfunding”, wystąpienie zostanie wygłoszone w języku angielskim
  • Jacek Adamski, LBA Lewiatan, doradca Zarządu Konfederacji Lewiatan
    “Kapitał dla innowacji: jak rozmawiać z inwestorem kapitałowym” 
  • Arkadiusz Lewicki, Dyrektor Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych przy ZBP
    “Preferencyjne finansowanie dla przedsiębiorców w programach ramowych UE” 
  • Justyna Wieczorkiewicz-Molendo, Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Funduszami Urząd Miejski we Wrocławiu
    “Jak wspierać rozwój działalności B+R w małych i średnich firmach”

 
Finansowanie: Szkolenie realizowane jest przez Politechnikę Wrocławską Wrocławskie Centrum Transferu Technologii w ramach unijnego projektu „Enterprise Europe Network West Poland”.
 Udział w szkoleniu jest bezpłatny i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz Ministerstwa Gospodarki. Szkolenie jest adresowane przede wszystkim do firm produkcyjno-usługowych zorientowanych na eksport.
Pytania i kontakt:
Marcin Jabłoński, tel. 71 320 4339, e-mail: m.jablonski(@)wctt.pl
 
Konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego – więcej informacji tutaj

Szczegółowa agenda poniżej